www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Hästskötare

Igår fick jag följa med som hästskötare åt fina Kajsa och Totte när de tävlade dressyr i Umeå. Dom var så duktiga så dom fick med sig två 2:a placeringar på mycket fina procenter!! Heja heja! Jag fick mig en mycket trevlig dag som även fick mig lite taggad på att själv tävla. Nu får jag bara hoppas att det sitter i så jag är laddad inför Vännäs den 23 april då vi startar LB:2 och LA:3. Jäklarns vad vi ska ligga i och träna på förvänd galopp på båge och inridning i galopp. Vi ska träna så hårt så vi kan gå in med förhoppningen till vinst!
 
Idag väntar antingen uteritt eller bus i manegen för mig och Bea. Vi får se vad som känns mest lockande när jag väl orkat pallra mig iväg till stallet. Egentligen så skulle jag vilja trimma dressyr men Mickan ska hoppa imorgon så det får väl vänta tills på onsdag! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0